Tema: Re: Ar teismai skaito skundus?
Autorius: pjezo
Data: 2009-12-11 23:39:22
o kuo teisejas kaltas kad "zmogus" yra daunas?
normalus zmogus supranta kad vamzdiu taisymui reikia samdyti santechnika, plytu dejimui murininka...
o daunas mano kad jis yra teisininikas, mano kad zino ka daro  ir jam nereikalingos teisininko paslaugos.
tai kuo kaltas teisejas? jis tiesiog parode daunui jo vieta. viskas ok. ir viskas labai teisinga.
ir suktis niekas neprates ir negali pradeti. nei veinoj pasaulio valstybej teisine sistema nedirbo ir nedirab ir nedirbas paga psichiniu ligoniu panetkes.
yra grieztos taisykles ir ju reikia laikytis.
zinoma ligoti zmones to nesupranta.
bat tai jau ju beda.