Tema: Re: Ar teismai skaito skundus?
Autorius: Martozo
Data: 2009-12-14 09:45:12
> "Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:hftiri$a9e$1@trimpas.omnitel.net...
> Atsakysiu už L.P.:
>
> O jei aš pirmame skunde parašysiu "<...> aš, kaip įgaliotasis V.Putino atstovas, reikalauju pateikti man pilną priėjimą prie lagaminėlio su raudonu mygtuku<...>"?
> O antrame skunde dar "patikslinsiu": "Kišenėje visada nešiojuosiu V.Putino jaunystės nuotraukų albumą, dėl to esu jo įstatyminis atstovas" - ar tai bus detalizacija, ir patikslinimas, kodėl aš ESU Putino atstovas?

> [...]

Truputį pasuksiu situaciją. Tarkim tikrai įvyko veika, pagal kurią traukiama administracinėn atsakomybėn. Veiką stebėjo pilietis X ir pranešė kam reikia. Tarkim veiką padaręs asmuo yra geras tos "kam reikia" institucijos draugas, todėl pilietis gavo atsakymą "eikit nx". Nejaugi pilietis X skųsdamas instituciją "kam reikia" turi dar įrodinėti savo teisę skųsti (a la kad yra nukentėjęs) ?