Tema: Re: Ar teismai skaito skundus?
Autorius: Cube
Data: 2009-12-11 13:22:20
KEdas wrote:
> Žinoma, jei norima prisikabinti prie kokio nors žodžio, tai visada
> įmanoma, bet nemanau, kad mano reikalavimai nesuprantami.

Na va, o tu sakei kad teismuose niekas teises nesimano - o cia labai
puikiai is padeties issisuko - grazia forma tave pasiunte, ir
svarbiausia viskas visiskai teiseta :)
Paprastai kalbant, tai nelaikyk kitu durniais - visi supranta, kad pats
prie nieku kabinejiesi, o budas tokiais ikyriais interesantais
atsikratyti - paciam priekabiu paieskoti. O kadangi vistik teisme dirba
ne durniai ir procesa ismano daug geriau uz tave, tai rado prie ko prikibti.