Tema: Re: Ar teismai skaito skundus?
Autorius: KEdas
Data: 2009-12-11 17:45:51
Cube rašė:

> Na va, o tu sakei kad teismuose niekas teises nesimano - o cia labai
> puikiai is padeties issisuko - grazia forma tave pasiunte, ir
> svarbiausia viskas visiskai teiseta :)

O kaip tada reikia vertinti faktą, kad VAAT nepastebėjo mano skunde
išdėstyto antro reikalavimo dėl Viešojo administravimo įstatymo? Čia
normalu, kad teismas pastebi tik vieną skundo dalį iš dviejų?

-----
Remdamasis tuo, kas išdėstyta, ir vadovaudamasis prašau:
<...>
Įpareigoti Lietuvos policijos eismo priežiūros tarnybą laikytis viešojo
administravimo įstatyme numatytos skundų nagrinėjimo tvarkos, t.y.
vadovautis LRV 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimo Nr. 875 39 punktu ir
pranešimus siųsti pasirašant kvalifikuotu elektroniniu parašu.
-----