Tema: Re: Kokios teisës susidurus su prekybos centru apsaugininkais
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-06-23 09:30:35
tai vat daznokai jei potencialus pirkejas nenori moketi uz netycia
sudauzyta preke - jam reikia tiesiog nufotografuoti/nufilmuoti kaip
atrodo praejimas, kuriame netilpo.
ir jei prades prekybcentrio administracija ko nors reikalaut - sitas
filmukas bus geras irodymas.

moka prekybcentriai nuolat tas baudas. bet bauda kainuoja maziau nei
didesnio prekybinio ploto islaikymas.. taip ir gyvena..