Tema: Re: Kokios teisės susidurus su prekybos centru apsaugininkais
Autorius: remi
Data: 2009-06-23 01:51:11
Kazkur skaiciau (berods, priesgaisriniuose reikalavimuose) kad praejimas
tarp lentynu, konteineriu ir kitokiu prekiu uzgriozdinimu turi but ne
mazesnis kaip 1,5 metro. Bet raskit jus prekybcentri kuriam tas rupi, ogi
jau vien tai yra prekiu laikymo pazeidimas, kaip pralist pro tuos
konteinerius skvernu neuzkliudzius stiklainio agurku? Kad turi galet du
vezimai normaliai prasilenkt, tai mes ir visai pamirsom. Jau nekalbant apie
koki gaisra, kai reiktu visiems staigiai evakuotis