Tema: Re: Kokios teisės susidurus su prekybos centru apsaugininkais
Autorius: Toxis
Data: 2009-06-20 15:47:19
"Lauris" <laurizas@dzimail.com> wrote in message news:h1ibvd$uqk$1@trimpas.omnitel.net...

> "System" <sss@lllol.com> wrote in message
>
> priklauso nuo parduotuvės geros valios, teisiškai žiūrint reikia.

:) jei reikalautu uzh sudauzhyta koki agurku stiklaini, susimokechiau, tada pasiteirauchiau, kaip mes darysim su sugadintais mano italishkos odos batais, kuire buvo sugadinti del parduotuves kaltes - kreivai sudetos prekes, kurias uzhkabinus striukes krashtu einant pro shali nukrito, actas buves agurkuose grauzhia oda, nuostoliai tskant... tada pasiteirauchiau ar jie dar vis nesiteikia atiduot mano lito trisdeshimt uzh sudauzhytus agurkus:)