Tema: Re: Kokios teisės susidurus su prekybos centru apsaugininkais
Autorius: Ruta
Data: 2009-06-21 18:34:15
Lauris schrieb:
> "Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message

> Kokiame įstatyme ar teismo sprendime yra nustatytas toks reguliavimas?

Nu va taisyklės čia:

http://vartotojai.info/teises_aktai/mazmenines_prekybos_taisykles

Ir manau, esminiai punktai, patvirtinantys mano teiginį yra:

III. PARDAVĖJO PAREIGOS

25. Pardavėjas privalo:

25.6. sudaryti sąlygas pirkėjui apžiūrėti prekę, ją pasimatuoti ar
patikrinti, kaip ji veikia, arba pademonstruoti, kaip ją naudoti, jeigu
tai įmanoma atsižvelgiant į prekės pobūdį;

[reiškia, aš turiu teisę imti iš lentynos daiktus ir juos apžiūrinėti]

ir
V. VARTOJIMO PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARČIŲ SUDARYMO YPATUMAI

29. Prekių pardavimo išlaidos tenka pardavėjui, jeigu vartojimo
pirkimo–pardavimo sutartis nenumato ko kita.

Pirkimo-pasdavimo sutartis savitarnos parduotuvėje sudaroma tuo momentu,
kai aš prie kasos susimoku pinigus už norimas nusipirkti prekes. Visa
kita - pardavėjo pardavimo išlaidos, taip pat ir jo rizika, kad prekė
bus apgadinta, ją apžiūrint.