Tema: Re: Kokios teisės susidurus su prekybos centru apsaugininkais
Autorius: mindiucha
Data: 2009-06-19 19:18:27
Kadangi aš į prekybcentrį nešuosi visada savo daiktus kartu su savimi (už saugojimo spintelėse esančius daiktus jie neatsako), tai laikas nuo laiko tenka išgirsti prašymą parodyti krepšio turinį. Praktiškai visada užtenka mandagiai paklausti, kokiu pagrindu jie nori tai padaryti. jei tai nepadeda, mandagiai prašau kviesti policiją. tada atstoja.