Tema: Ar tikrai nesu suinteresuotas asmuo?
Autorius: KEdas
Data: 2009-06-17 16:42:50
Ar tikrai aš nesu suinteresuotas asmuo ir man neprivalo pateikti kokių
procesinių veiksmų ėmėsi (pradėjo bylą, surašė ATPK, etc.) su šia
atmazke: „Kadangi Jūs pateikiate informaciją apie teisės pažeidimus,
kuriais kėsinamasi į viešąją tvarką, jokia informacija apie procesinius
veiksmus Jums neturi būti teikiama, nes Jūs  neesate tokio pobūdžio
bylose suinteresuotas asmuo“

Susirašinėjimas su lpept at vrm.lt
_____________________________
Laba diena,

Informuojame, kad Jūsų pranešimas gautas ir užregistruotas Lietuvos
policijos eismo priežiūros tarnyboje. (Reg. Nr. 39-EL-285 /09)

Pranešame, kad  Jūsų pateikta informacija apie galimai padarytus teisės
pažeidimus tolimesniam tyrimui yra persiunčiama į teritorinę policijos
įstaigą pagal transporto priemonės savininko ar valdytojo gyvenamąją ar
buveinės vietą.

Vadovaujantis LR ATPK 35 str., administracinė nuobauda gali būti
skiriama per šešis mėnesius nuo teisės pažeidimo padarymo dienos.

Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimas dėl
asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo
institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose
taisyklių patvirtinimo parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos
viešojo administravimo įstatymo (toliau – Viešojo administravimo
įstatymas) 14 str. 1 d. Minėtas įstatymas sudaro prielaidas įgyvendinti
Lietuvos Respublikos Konstitucijos nuostatą, kad visos valdžios įstaigos
tarnauja žmonėms; nustato viešojo administravimo principus, viešojo
administravimo sritis, viešojo administravimo subjektų sistemą ir
administracinės procedūros organizavimo pagrindus; garantuoja asmenų
teisę apskųsti viešojo administravimo subjektų veiksmus, neveikimą ar
administracinius sprendimus, taip pat teisę į įstatymais pagrįstą ir
objektyvų asmenų prašymų, skundų ir pranešimų nagrinėjimą. Pagal šį
įstatymą administracinė procedūra pradedama gavus skundą ar pranešimą
apie viešojo administravimo subjekto veiksmais, neveikimu ar
administraciniais sprendimais galimai padarytą asmens, nurodyto skunde
ar pranešime, teisių ir teisėtų interesų pažeidimą.

Jūsų pranešimo turinys bei pateikiamos fotonuotraukos byloja apie
galimai padarytą teisės pažeidimą. Tai nėra sietina su viešojo
administravimo subjekto veiksmais ar neveikimu galimai pažeistomis Jūsų
ar kito asmens teisėmis, todėl Jūsų pranešimai negali būti nagrinėjami
vadovaujantis Viešojo administravimo įstatymo nuostatomis. Jei Jūsų
pateiktame pranešime yra Administracinio teisės pažeidimo požymiai,
atliekamas tyrimas vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių
teisės pažeidimų kodekso nustatyta tvarka. Jei yra požymių, kad galėjo
būti įvykdyta nusikalstama veika– vadovaujamasi Lietuvos Respublikos
baudžiamojo proceso kodekso nuostatomis. Minėti teisės aktai numato
terminus, per kuriuos privalo būti priimti procesiniai sprendimai, bei
proceso dalyvių sąrašą.

[...]

Pagarbiai
Marija Kazanovič

Lietuvos policijos eismo priežiūros tarnyba

tel. (8 5) 271 9405

el. p. lpept@policija.lt

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=329431&p_query=&p_tr2=