Tema: Re: Ar tikrai nesu suinteresuotas asmuo?
Autorius: KEdas
Data: 2009-06-17 18:05:21
Cube rašė:

> Liudytoju tapti gali, bet tai nera proceso salis ir jam informacija apie
> bylos eiga neteikiama. Salys - nukentejusysis ir kaltinamasis.

Tai čia jau tolimesnis nagrinėjimas, kuris manęs nedomina. :)
Mane domina tik „ar pranešimas nenukeliavo šiukšlių dėžėn, o jei
nukeliavo, tai kodėl“, t.y. ar pradėtas tyrimas ir ar kas nors
nubaustas. Kaip juos priversti atsakyti į šiuos klausimus?

Įtarimas, kad didelė pranešimų dalis nukeliauja šiukšlių dėžėn kyla
todėl, kad jau metus matau tuos pačius pažeidėjus, nors pranešimai
rašomi po kelis kartus per mėnesį.