Tema: Re: Kokios teisės susidurus su prekybos centru apsaugininkais
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-06-21 21:17:59
Teisingai ismastyta.

http://www.vartotojai.lt/lt/13/pbl226.html

"Senukai", importave 50 Cin dinastijos vazu, kuriu vienos verte limonas
mirusiu amerikos prezidentu ir sustate jas ant praejimo taip, kad griuna nuo
silkines sukneles prisilietimo - neteisūs. Jau bekalbant apie tai, kad ten
gali buti sustatytos Sveksnos durnyno nagingu ranku burelio vazonikeliai,
kuriu isigijimo verte litas uz kibira, o pardavimo kaina uzdeta tas pats
minetas milijonas. Nuostolis <> pardavimo kaina. Buhalterines apskaitos
standartai beje netiesiogiai irgi nurodo, kad tokios duzenos nurasomos i
nuostolius.