Tema: Re: Kokios teisės susidurus su prekybos centru apsaugininkais
Autorius: jim
Data: 2009-06-20 10:28:15
dar prie to pacio klausimas:
situacija:
vaikstai parduotuveje, paimi keramikini puoduka is lentynos apziureti - o jis nukrenta ant zemes ir suduzta. Gali buti kad zmogus nesugraibe arba kad puodukas buvo brokuotas ir suskilo ji laikant.
Taigi kaip suprantu reikia sumoketi uz ta preke?
o jei prekes lentynoje netvarkingai sudetos ir praeinant uzkliudai koki daikta kur praeinant suduzta. Tai uz jas irgi reikia sumoketi, ar yra alternatyvos?

:)