Tema: Re: Kokios teisės susidurus su prekybos centru apsaugininkais
Autorius: Doc
Data: 2009-06-21 20:14:02
Nesuprantu kaip čia galima padaryti tokią išvadą. Ir nesuprantu kokiu
pagrindu tavo netyčia padaryta žala prekybininkui turėtų būti vadinama
prekybininko pardavimo išlaidom ir kodėl prekybininkas turėtų ką nors
įrodinėti teisme.

Jei nėra kur nors kitur parašyta kaip nors kitaip, iš turimos info man
aišku, kad jei prekės sudėtos nepažeidžiant kažkieno sufantazuotų
reikalavimų, teisiškai nėra jokio skirtumo ar jas sudaužei tyčia ar netyčia,
todėl už jas sumokėti turėtum kaip kad ir bet kuriuo kitu atveju kai tyčia
ar netyčia sugadini kitam priklausantį turtą. Tik jei sudaužei netyčia,
sudaužytą daiktą prekybininkas galbūt tau tiesiog padovanos.

--
Doc