Tema: Re: Kokios teisės susidurus su prekybos centru apsaugininkais
Autorius: ledasl
Data: 2009-06-20 21:25:56
yra skirtumas tarp to kai tu paemi televizoriu ir sudauzai ir tarp to, kai
jis padetas taip, jog eidamas pro sali negali jo neuzkabinti.
tai kai prekes isdeliotos netvarkingai (nesilaikant reikalavimu) uz ju
sugadinima moketi nereikia, jei specialiai sulauzyta, zinoma, kad reikia.
pirminis klausimas buvo apie paimtos prekes sulauzyma, tai uz ja sumoketi
reiktu, nes cia jau pacio atsakomybe. aisku visada galima gincytis teisme,
kad preke buvo sulauzyta del pacios prekes broko, bet kaip tai reiktu
irodyti neisivaizduoju.