Tema: Re: 12 Ways Consoles Are Hurting PC Gaming
Autorius: amenox
Data: 2011-04-09 20:29:44
Jie nekuria savo žaidimu, jie juos tiesiog adaptuoja savo debesy. Licenzijų
kaulinimas ir su tuo susiję pinigai atskira šneka. O tai ką jie pasiekė iš
techninės pusės, ir apie ką mes čia pliurpiam, manau jie pasiekė daug, negi
sunku tai pripažinti? :) Įdiegt naujus geimus spėju ne techninė problema, o
teisinė (licenzijos ir sutartys su geimų leidėjais). Beje ten mačiau Fear 3
coming soon. O ir šiaip ten yra gana daug populiarių taitlų.
http://www.onlive.com/games/featuredgames