Tema: Re: 12 Ways Consoles Are Hurting PC Gaming
Autorius: amenox
Data: 2011-04-06 23:39:24

"Techno" <Techno[istrinti]@remo.lt> wrote in message
news:ini0cq$6hc$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir dėl "ne kurių žmonių" buvo imta ir atsisakyta tokios apsaugos. Turbūt
> pagal koncepciją - "Mums svarbi kiekvieno kliento nuomonė" Yeah... right.

Jie pabandė ir jiems nepavyko, nepasiteisino, tada atsisakė. Beje tie patys
buvo eksperimento tvarka išleidę geimą išvis be apsaugų - nieko nepasikeitė.
Kaip pyzdino taip ir pyzdino. Bet mes ne apie tai. :)

> O koks tau skirtumas - nuosava mašina važinėti ir būti sąlyginai nuo nieko
> nepriklausančiu ar viešuoju transportu naudotis ? :)

Jei tas viešasis transportas lengvoji mašina už mokestį - kodėl gi ne?

> Jau dabar apžvalgose atsiliepiama, kad "gameplay is not smooth, as in
> local gaming". Kas būtų jei reikalas taptų tikrai masinis ? Kiek resursų,
> kokios infrastruktūros tam reikės ? Kaip viską užkurti, kad veiktų kaip
> laikrodis?

Aš nesuprantu tu naivus toks ar apsimeti, ką reiškia šiais laikais pastatyti
papildomus servakus? Čia ką neįveikiama užduotis kokia? Daugiau klientų,
daugiau babkių, daugiau pelno, daugiau servakų. Galvoji blizardas pas save
ofise laiko vieną serveriuką kad patempt WOW? Ten milijonai žmonių vienu
metu jungiasi. Nejuokauk. :)

> Kainos ? O tu toks naivus ir manai, kad jie ten labdara užsiims ir už
> kelis baksus galėsi žaist, ypač jei tavo teiginys, kad PC išnyks, yra
> tiesa? Dream on.

Ne, žinoma kad labdara neužsiiminės. PC gal neišnyks, bet kokia prasmė jam
rašyt geimus, dulkintis su nVidia ir AMD suderinamumu? Čia vieninga
platforma ir developeriams dzin kokią sistemą turės klientas, kad ir kaip
jis parašys tą geimą klientas 100% jį paleis, nes geimą svarbu pakurti tik
debesy.

> Geimerio PC kainuoja daugiau, bet tu pamiršti vieną dalyką - su juo galima
> "truputėlį" daugiau nuveikti, nei priedą prie gamepad'o naudoti.

Kalbam apie onlive, ten geimai, dėl kitų dalyku nesiginčysiu. Bet pvz.
Adobas daro Photoshop'ą iPadui, ar kas galėjo tai numatyti? :) Klausimas
tada kam tas renkantis dulkes griozdas po stalu reikalingas? Viską galima
atlikti ir debesy, kuriame gali būt tokie pajėgumai kurie PC net
nesisapnavo.

> [...]
> prie 1920x1080 ir su 5. garsu ? Na, aš ne ekspertas tuo klausimu ir
> pasidomėsiu tuo, bet kol kas nė velnio netikiu.
> O tuo tarpu žinau, kad kai pažistami pabandė į televizorių per 54 Mbit
> wireless adapteri pastreamint HD video - gavo graužt morką (per kabelį -
> no problem). Ir čia kalbam apie 24 FPS. Jūs norit žaist su tiek FPS ? Aš
> tai pageidaučiau dvigubai-trigubai daugiau, nes skirtumas tikrai yra. Na,
> kortoms ir galvosukiams nereikia, bet lenktynems ir FPS - tai labai
> svarbu. Nors... sukonsolėjusiems FPS su autoaimingu - tai gal ir užteks...

Madą diktuojam ne mes diedai, o ateinanti karta, o jinai vis daugiau pereina
ant konsolių, taip kad dzin ką tu mastai. Man irgi gaila PC, bet reik
pripažinti kad ateitis tikrai ne jam priklauso. Bet nebijok, manau dar tu ir
aš dar spėsim juo pasidžiaugt. Sakyčiau dar kokius 5 metus manau turėtų
ištempt, paskui dar kelis metus likę laptopai, o paskui xz kas bus. :)