Tema: Re: 12 Ways Consoles Are Hurting PC Gaming
Autorius: Techno
Data: 2011-04-05 18:32:40
O aš manau, kad autosave protingai parinktuose checkpoint'uose, yra gerai. Nes žaidimo procesas kai įpranti save'intis dažniau nei reload darai, tai darosi toks nesportinis visai... :)
Kai negali QuickSave ištisai maigyt - tai priverčia ir panaudot visas žaidimo galimybes - slėptis, planuoti ir t.t.  O taip - pribėgai kampą, pasiseivini, išlindai, suvarpė kaip rėtį, užsiloadinai, tada pagal prieš tai užfiksuotus šūvių žybtėlejimus išlindes iššaudai visus kaip kačiukus, nespėjusius nė krustelt.
Be to QuickSave, įsižaidęs gerai, gali ir pamiršti, gerai dar, jei tarpe Autosave kur nors buvo.
Aišku, jei tas seivinimas checkpoint'uose padarytas kreivai, dar įsigudrina užseivint tuo metu, kai i tave jau raketa atlekia - tai tada gal jau geriau QuickSave :)
O nekreivai realizuoti checkpoint'ai tik padeda geriau į žaidimą isijaust.