Tema: Re: 12 Ways Consoles Are Hurting PC Gaming
Autorius: Techno
Data: 2011-04-08 16:57:30
Kažkuriam video review sake, kad tas priedėlis prie TV - panaudojus buna karštas kaip reikiant. Tai matyt, kad kompresija naudojama tokia heavy. Bet tai kaip su kokybe ?
Ir kaip su GPU ? Negi kiekvienam useriui reikės po tokį neskystą GPU laikyt ? Nu, ok - matyt bus skirstymas - priklausomai nuo to, ką užsigeisi lošt, atitinkamo lygio GPU bus tau išskirtas. Bet tai vistiek reikės milžiniškų resursų... Small scale tai dar dar - galu gale veikia gi. Bet išspirt iš rinkos konsoles ir PC - man kaip tai utopija atrodo.