Tema: Re: 12 Ways Consoles Are Hurting PC Gaming
Autorius: Techno
Data: 2011-04-07 14:53:39
Aha, amžinai ir automobilių nebus, sraigtasparniai kuprinėse jas pakeis. Arba personaliniai teleportacijos devaisai.
Tik kaži ar mes sulauksim.
Kiekvieną kartą darydamas upgrade - net negalvoju apie laptopą. Ir negalvosiu, kol tipinis laptopas nesusilygins su PC beveik visiškai.
O tuo tarpu - tipinis laptopas yra juntamai silpnesnis tiek CPU, tiek GPU atžvilgiu, turi problemų su aušinimu, brangiau kainuoja. Jei tik kažkas padaroma, kas laptopą gali priartinti prie PC - tai iškart auga kaina, dažnai kartu ir svoris, kas daro laptopo mobilumą salyginiu dalyku. Jei tik imi žiūrėti mobilumo - gauni visai silpną variantą. O dar klausimas kiek tas mobilumas reikalingas. Turiu netbuką ir džiaugiuosi tik tuo, kad jis man nieko beveik nekainavo, nes naudojamas tik muzikai per vakarėlius ne namie leisti, karaokei ten pat daryti ir kaip portatyvus video grotuvas (pastarajai funkcijai - retai, kadangi turint galimybę žiūrėti filmą didesniame ekrane, su 5.1 kolonėlėmis, visai nesinori sau gadinti malonumo), o likusį laiką tik dulkes renka - jei aš einu kažkur, tai nafig man tą kompą temptis su savimi. Visur kur nueisiu - minimaliems reikalams, kurių galėtų prisireikti, kompą ir taip rasiu. Be to sunku isivaizduoti, ko jau taip mirtinai gali prisireikti ? Morkas feisbuke palaistyti ? :DDD   Yra žmonių kuriems laptopas arba būtinas arba geriau atitinka jų poreikius už PC, bet tikrai ne kiekvienas nusipirkęs laptopą gali būti prie jų priskirtas, nors į krūtinę muštusi kiekvienas.
Priedo manes nežavi perspektyva pirktis laptopą, televizorių ir žaidimų konsolę - visų jų funkcijas kuo puikiausiai ir netgi geriau už juos, atlieka mano PC. Nematau prasmės švaistyti pinigus. Ir ne aš vienas taip manantis.