Tema: Re: 12 Ways Consoles Are Hurting PC Gaming
Autorius: Techno
Data: 2011-04-08 23:29:18
Čia aš kažko nesuprantu, ar čia tu nesupranti ? :)
Debesy tai debesy, bet kažkas gi turi surenderint tą vaizdą ir tame debesyje. Reiškias turės but GPU. Ir kaip suprantu - kiekvienam useriui personaliai išskirtas, nes apie GPU resursų apjungimą, kad paskui būtų galima dozuot kiekvienam kiek reikia - girdėti neteko.