Tema: Re: 12 Ways Consoles Are Hurting PC Gaming
Autorius: Techno
Data: 2011-04-05 18:43:40
Aha, dar kad internetas visada stabiliai ir be sutrikimų veiktu... Man tas Onlive primena gražią pasakėlę. Yra toks posakis - norėjom kaip geriau, o gavosi kaip visada - manau tas Onlive ir ištiks.
Priedo - jau kiek užsienyje liaudis (ir kalbu ne apie piratus) piktinosi vien tuo, kad žaidimo aktyvuoti negalima be interneto, nekalbant apie tai, kaip kai kuriems reikėjo pastovaus ryšio norint lošti.

Pagal kai kuriuos prognozuotojus, jau turėjom skraidančias mašinas naudoti visur.