Tema: Re: 12 Ways Consoles Are Hurting PC Gaming
Autorius: Techno
Data: 2011-04-06 15:00:54
Dar vienas kur per medžius nemato miško...
Gal primint visą tą smagumėlį su Asassins Creed II ir Splinter Cell: Conviction kurie reikalavo PASTOVAUS ryšio ? Baigesi kuo viskas ? http://www.gamasutra.com/view/news/32261/Ubisoft_Removes_Constant_Online_Authentication_DRM_For_PC_Games.php

O čia vėl - pastovus kabojimas online. "Šiuolaikinis internetas yra patikimas, blah blah blah...." Oh, well... šiandieninis įvykis: http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/itkodas/treciadienio-ryta-neveikia-google-paieskos-sistema-uzstrigo-gmail-pastas-51-144887
Taip čia fignia, bet tų fignių pasitaiko, ir tu paaiškink eiliniam vartotojui, kad jis negalės laikinai naudotis tuo už ką susimokėjo, būtent tada, kada jis nori.

Vietos po saule tam Onlive atsiras, manau atims gera kasnį iš konsolių su laiku. Dėl PC - abejoju.
PC žaidimus greičiau nudobs "sukonsolėjimu". Bet kyla klausimas - negi tuščia vieta liks jų vietoje ? Netikiu.