Tema: Re: 12 Ways Consoles Are Hurting PC Gaming
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-04-05 11:48:14
konsolese piratavimas palyginus su pc yra nykstamai mazhas. Ash nebandau but
velnio atvokatu, ash tiesiog pasakoju realybe:)
spek, kodel crytekas perejo prie konsoliu, nors cryengine3 jei butu ishlikes
pc only butu galejes but absoliuchiai ir neishpasakytai osum. Kodel net
croteam'as, steam'as, visi develloperiai kurie uzhsiema ne tik mmo ir/ar
strategijom  perbego i konsoles...
taip, crysisas pirmas galu gale buvo parduotas ~3 milijonu kopiju shita jie
zhada parduot bent 7limonus...