Tema: Re: 12 Ways Consoles Are Hurting PC Gaming
Autorius: Techno
Data: 2011-04-08 14:26:40
:D
Nuo mūsų pasipliekimo nelabai turbūt kas priklauso, bet vistiek buvo smagu papliurpt ;)

Vienok idomu kaip jie ten žada dinamišką vaizdą ir 5.1 garsą perdavinėti per 5mbit kanalą... Man namie turint optiką, o darbe TEO 8Mbit DSL, TeamViewer ar VNC nepasakyčiau kad labai jau sklandžiai veikia, o normaliam geimui reikės gerokai daugiau...