Tema: Re: 12 Ways Consoles Are Hurting PC Gaming
Autorius: amenox
Data: 2011-04-09 16:59:15
Tai tu nori pasakyti kad jie paleido servisą kur vienu metu geimina 5 žmonės
ir ima už tai pinigus? Servisas startavo 2009 metais. Prieš tai jie
technologija atidirbinėjo 7 metus. Partnerių sąraše vos nevisos stambiausios
hardware ir geimų kontoros ir tu kalbi apie kvadratinius kilometrus
serverinės? Tu bent pats tuo tiki? :) Ir dar karta pabrėžiu ne NORĖS žaisti,
o DABAR ŽAIDŽIA kai kurių asmenų "prognozuojamos" apimtys. JAV rinka pagal
tave smulkmena? Gali pats jų paklausti kiek data centrai ir servakai vietos
užima, man pvz. neįdomu, čia jų problemos, ne mano kaip vartotojo. :)