Tema: Re: 12 Ways Consoles Are Hurting PC Gaming
Autorius: Audrimas
Data: 2011-04-05 10:37:45
Konsolinius zaidimus taip pat sekmingai piratauja kaip ir PC. Jei PC neliks
kaip zaidimu platformos, tai visi piratai persimes ant konsoliu ir tada mes
piratinsim lygiai tiek pat kaip kad dabar tik zaidimai bus sudinesni.

O del piratavimo tai mes cia jau prifleiminom labai daug.  Jei musu neskaito
kaip uz rinka, tai tada ir nuostolio kaip ir ner.