Tema: Re: 12 Ways Consoles Are Hurting PC Gaming
Autorius: amenox
Data: 2011-04-07 17:23:09
Ar nešiosis tai kita kalba, gal jo ir nenešios, aš tiesiog manau kad tai
privalumas lyginant su PC. PC gi tokios galimybės išvis neturi tiesa? Dėl
aušinimo nieko negaliu pasakyti, gyvenime neturėjau problemų dėl aušinimo
laptopuos (kiek teko su jais susidurti). O va su PC teko turėt problemų dėl
to. :) Taip kad aušinimas ne vien laptopų bėda. Naudojant abu be maks.
apkrovų abu veiks stabiliai.