Tema: Re: 12 Ways Consoles Are Hurting PC Gaming
Autorius: Audrimas
Data: 2011-04-07 10:52:24
Nu ir as daviau pvz., kad jei keturi zmones naudosis vienu metu tai ir bus
5x4=20. Juk ten vienam vartotojui reikia 5. O is kitos puses jei visi
vartotojai tuo pat metu va taip uzims savo linijas manai Teo patemps? Ten
irgi yra dalijama 1:8 ar tai 1:30. O is LM irgi siurbs. Is LM siurbs tol kol
nebus alternatyvos, kad siurbt neapsimoketu :)