Tema: Re: 12 Ways Consoles Are Hurting PC Gaming
Autorius: amenox
Data: 2011-04-08 22:39:08
Taigi 3D ir aplamai visas game apdorojamas debesy, tau tik surenderintą
vaizdą į kompą paduoda.  Windows Servery bandei kada terminale kortas
deliot? Tai va čia panašiai. :) O ta vaizdą matyt gerai kompresina, kad
trafiko kuo mažiau būtų. Todėl 3D akselis kompe šiuo atveju neaktualu, proso
turi pilnai užtekt.