Tema: Re: OFF: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: Levas
Data: 2013-10-04 23:16:37
o mane vakar apiplese foxbox terminalas- nedadave grazos. Dabar, kad
atgauti savo pinigus, turiu rasyti prasyma worde, atprinteriuoti,
pasirasyti, nuskanuoti, plius nuskanuoti cekuti ir tada jie padarys
pavedima. Idomu ar itrauks banko islaidas i ta pavedima.

Labiausiai parina tas "PRASYMAS" dokumente. Koks dar prasymas. Cia gi ju
klaidos. Perrasysiu i "REIKALAVIMAS"

:)

--
Bye, Levas