Tema: Re: OFF: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: Sail
Data: 2013-10-01 08:34:39
Nu nu, pasiseke tau.
Va vienos istorijos gabaliukas. Imone isejo is SEB (as pasistengiau), ir
parase prasyma 2009 m uzdaryt visas saskaitas. Na tipo viskas ore,
atsisveikinom ir gatava.

2013 m SEB'as atsiuncia saskaitos israsa su savo nuskaiciuotais mokesciais!

Reikalauju uzdaryt saskaita, ibo prasyma gavo 2009 m ir neivykde jo iki
galo. Mane siuncia naxui. Susirasinejam ivairiais lygiais. Siuntineja va
tipo tokius:

"dėkojame Jums už pakartotinį kreipimąsi ir, atsakydami į jį, primename, kad
Jūsų ir banko susirašinėjimo metu (2013-04-30 pateiktas atsakymas el. paštu
ir paštu) Jums buvo išsamiai paaiškintos visos susidariusios situacijos
aplinkybės.
Užtikriname, kad šios situacijos sprendimui iš mūsų pusės buvo dėtos
maksimalios pastangos. Problemą tyrusių padalinių išvados buvo priimtos,
mūsų nuomone, pagrįstai bei teisingai. "

Pasijuokiau sitoj istorijoj nemazai (maksimalios pastangos - ir sugalvok tu
man taip), bet galu gale uzdare jie ta saskaita.

Bet nu nx tokia kontora. Sekmes ja besinaudojant.

Yra ir kitu istoriju, tik pasakot nera upo. Poxuistu saika ten.