Tema: Re: OFF: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: Windozas
Data: 2013-09-26 13:26:52
        Viskas cia gerai, pardave, dave prasitestuot, sutartas buvo terminas.
Veritas cia teisus. Apie nesazininguma kad pardavineja ta modeli tai
patylekim, nes visi sarai tada tiesiai ant HP nuseda, zinojo, galejo tiesiog
visiem pinigus grazint ir atsaukt, bet ne, isleido dar nauja papildoma
serija. Pirmas darbas gavus nauja daigta (jau nekalbu apie deveta) ji
prasitestuoti. nes nu maza kas, ar siaip neveikia, ar brokas, ar ne ta
idejo, ar nedadejo... Kiekviena parduodama detale istestuot reikia noro,
laiko ir sveikatos... Be to, man paciam buvo... pirkau nauja matke, kuo
puikiausiai veike, tris gal metus pilnai naudojausi, tada padariau upgrade,
o atlikusia pardaviau tikrai geram draugui, po menesio "uzsilenke". Geda,
apgailestauju, bet kur cia mano kalte? Gerai aisku kad dar draugas tikrai
geras ir jam kazkaip buvo dzin...

"precraf"  parašė naujienų news:l1v977$jv6$4@trimpas.omnitel.net...

Čia lankosi karts nuo karto toks Veritus . ATASRGIAI - labai panašu į
vogtų daigtų stumdytoją.
Vien žodžiu iš jo pirkau daiktą, kuris pasirodė su defektu. Paprašius
gražinti pinigus - atsakė, mol nusipirkai tai jau tavo problemos ...

jo kontaktai dar tokie :

[CENSORED]

Kai pinigus reikėjo pervesti nurodė moters sąskaitą, tada pasirodė tik
šiek tiek neįprasta, o bet tačiau ...