Tema: Re: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: locked
Data: 2013-09-26 23:59:02
tik po kiek laiko pamaniau, kad gaaal nepakenktu suabejot is mandagumo,
vdrug proto uztemimas :P o siaip tai isitikines, dar nenudebilejau visai.

apskritai tai buvau priverstas sureaguoti i jo postus sitame threade, nes
prisiminiau kaip paciam teko "kontaktuoti" ir tenorejau primint kad anas
irgi ne is paciu svenciausiuju pardaveju klientu atzvilgiu (kurie gal
netycia kazkiek planuoja savo laika ir tokiu atveju ieskotu kitur, nes
reikia kazkam laiku padaryti kazkoki darba, o ne zadeti). o veritas tai nei
ginu, nei kaltinu, jeigu ka, i galva neilisim.

anyway neverta plesti offtopic'o, laikas bego ir nubego, bbd :) savo isvadas
kiekvienas pasidare/m ir gyvenam toliau