Tema: Re: OFF: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: Rimas
Data: 2013-10-02 14:19:54
2013.10.02 12:45, NeLabaispauda rašė:
> Ilipa zmogelis i autika ir pasizymi 2 bilietus.
> Kiti klausia, nx 2? Sako, o jeigu viena pamesciau?
> Tai zmones sako, gali ir antra pamesti. Zmogelis: bybybyby, as dar
> nuolatiny turiu.
>
> Tai kas per bankai ir ju korteles, kad as dar turiu 4 rusiu ir tiek pat
> banku korteliu veztis?
> Tai tada reikia ir 16x pinigu kiekio visose saskaitose.

Nusipezat su Nerijus iki negaliu.

1. Į užsienį patartina vežtis "nuo seno" priimtinas korteles kaip VISA
ir pan. Kainuoja kapeikas jų išlaikymas, o ir gauni draudimą jei šiaip
keliauji.

2. Pinigų 16x nereikia, užtenka, kad būtų bent minimalus kreditas extra
etveju (manau 1000lt yra daugiau nei pakankama kasdieniams extra reikalams).

Aš asmeniškai taip ir darau. Jei kur važiuoji imi vieną kortelę paprastą
(tą pačią electron), extra atvejui įsidedi VISA, kurioj guli tie patys
vargani kredito 1000lt, na ir gal šiek tiek grynų, jei koks šikinykas
mokamas ar taksas.

Vienžo nereikia iš oro daryt problemų.

Aišku užpisa, jei bankas sako, kad turi veikt, o neveikia, nu
bet...nebūkit naivuoliai.