Tema: Re: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: Windozas
Data: 2013-09-30 23:29:01
Siaip sakyciau pasiseke. Visiskai pritariu minciai, kad jie "byby dejo du
minty ant visu klientu". Esu ju klientas jau labai senai, ir stengiuosi
sudetingu reikalu su jais geriau netureti, nes nu beveik niekada nebuna kad
nebutu prie ko prisipist... tai jie ikainius pakeicia taip kaip jiem atrodo
teisinga. tai jie neinformuoja kad keiciant kredito limita pakeist ir
procenta. kai nezinai skaiciu ir klausi ju tai palukanos praktiskai
vienodos, o istikruju 2.5% ir 3.5%. nu nedaug skiriasi, bet BLET! tai tikrai
ne "praktiskai vienodos"....

"PxYra"  parašė naujienų news:l2cm6h$jb6$1@trimpas.omnitel.net...

bet operatyviausiai visas bedas sprendzia SEB, niekada kazkaip su jais
nebuvo problemu.