Tema: Re: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: netavoreikalas
Data: 2013-09-27 08:22:55
siaip tai masinu srotuose turbut koki 90% daliu yra gendancios, nes kai
pradedi ko ieskoti, tai suzinai kad deficitas. ir garantija ten tokia,
kad pasiimi, paziuri ar dabar veikia, jei ne - grazini. o jei po keliu
dienu sugedo - tavo bedos. ir uz pakeitima, net ir viso variklio,
susimoki pats, jeigu ji reikia ideti ir vel isimti nes jis pasirodo is
sroto buvo blogas...