Tema: Re: OFF: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: Levas
Data: 2013-10-04 17:53:20

On 2013.10.04 09:45, Nerijus wrote:

>      Paskutini karta vien vieshbutis atsistojo kazhkur apie 600 leuru.
> Gi +-100 euru diena, su pusrychiais. Ir tai chia pigesnis vieshbutis,
> tik 3-4 zvaigzdikes.

tu tikras Naujasis Ugnius K. :)

O siaip, kazkaip tenka vos ne kas menesi i ukanotaji Albiona vaziuoti,
tai niekada nereikejo moketi grynais uz viezbucius. Sostineje paprastai
isviso be grynuju prasieina. Laikai kiseneje kokius 50GBP ir nesiparini.
Kazkada buvau isviso dvieju gatviu kaime uzstrigti, tai ir ten visur
korteles prieme. Gal tik autobusiuku vazinejau, tai nezinau ar tiktu
korteles. Taxi ne visos turi skaitytuvus. Nu dar hotelio shutle bus
nepriima korteliu.
Vokietijoje irgi glusham kaimelyje jokiu problemu su kortelem.

Sakyk tiesiai- gauni i rankas grynuosius dienpinigius ir visaip sukiesi
kad daugiau liktu. O su kortelem visos islaidos puikiausiai matosi :)

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt