Tema: Re: OFF: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: Levas
Data: 2013-10-04 18:15:05
o tu man paaiskink, kokio pimpalo moketi uz viezbuti 500e grynais, kai
gali brukstelti kortele?

Jei ivaldes kompus, gali pragyventi uz 300e, o atsiprinteriuoti saskaita
uz 500e. :) Tik taip mano iskrypes protas mato nauda.

Man kazkaip paprasciau gal net per koki booking.com uzsiprenumeruoti
hotelius i prieki ir isviso nesukti galvos.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt