Tema: Re: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-09-26 11:08:32
Is kitos puses, sakykim as pardavineciau savo sena noutbuka dalimis. Man
visos veikia. BBD as ant visu GPU, 2D ir 3D. Plius duodu pasibandyt, nes
pats nieko netikrinu pries parduodamas. Ir grizta pirkejas po menesio - va
cia man kazkas neveikia. Automatiskai as jau vagis ar sukcius?

Net jei pardavejas profesionalus, bet pardavineja naudotas detales, IMHO
jisai tikrai neprivalo, o dazniausiai ir negali patikrinti to ka parduoda.
Kad ir automobiliu shrotai pavyzdys - sunkiai isivaizduoju, kakp pardavejas
gali zinoti ar kiekviena detale veikia ar ne. Pirkejas, kuris perka toki
komponenta jau irgi ne megejas turbut ir turetu suprasi, kad jam duotas
testavimo laikas, del kurio trukmes geranoriskai susitarta, yra ganetinai
sazininga salyga.

"PxYra"  wrote in message news:l20pmo$c6u$1@trimpas.omnitel.net...

tada kaltas tik pirkejas, is tikro idomu pasidare ar veritas perspejo apie
galimai galima broka ar susitare tik "prasitestuok jei kas neveiks
grazinisi" bet apie broka nesake.
pvz. tu gali gaut laptopa su brokuotu GPU kuris 2D rezime veikia ciki piki
bet prie 3D stringa, tai gali kad ir menesi sukt visokius Prime95 ir memtest
tai ir neitarsi apie 3D gliukus.