Tema: Re: OFF: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: Nerijus
Data: 2013-10-02 11:58:17
On 2013.10.02 11:42, Rimas wrote:

> Tokiem reikalam reikėtų turėt viza ar mastercard turbūt, o ne šūdinus
> elektron ir pan.

	Nu tai zhinoma, kurgi ne. Ir dar reiketo tureti po du (masteri + visa)
geriau golda koki. Ir plius dar reiktu tureti dvejuose skirtinguose
bankuose. Nes vienam banke gali abu vienu metu neveikti. Chia tokiu
bajeriu prisiklausiau jau kai sebe buvau situacijos aishkintis.

	Bet gryni pinigai perpisa tada tas korteles per visus galus. Nu bent
jau IMHO.

	N. M.