Tema: Re: OFF: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: NeLabaispauda
Data: 2013-10-02 12:45:40
Ilipa zmogelis i autika ir pasizymi 2 bilietus.
Kiti klausia, nx 2? Sako, o jeigu viena pamesciau?
Tai zmones sako, gali ir antra pamesti. Zmogelis: bybybyby, as dar nuolatiny
turiu.

Tai kas per bankai ir ju korteles, kad as dar turiu 4 rusiu ir tiek pat
banku korteliu veztis?
Tai tada reikia ir 16x pinigu kiekio visose saskaitose.