Tema: Re: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: PxYra
Data: 2013-09-26 12:55:38
na taciau siuo atveju elgies kaip mazas vaikas, galvoji aciu dievui kad
sugedo po tu keliu dienu kurios buvo duotos prasitestavimui ir eik tu naxui
pirkejau
pripazink, pries parduodamas zinojai! apie rizika kad  gali pareit mamke ir
apie rizika nesekmingu atveju grazint babkes, rizikavai taip, rizika
nepasiteisino ir dabar cia ozius rodai vietoje to kad grazintum babkes,
siaip net perekupai pardavinedami naudotus daiktus jau be oficialios
garantijos duoda savo garantija jau kiek ilgesne nei tu davei, prasukai
varke taip sakant
manau jei butum tikras kad tas daiktas tarnaus ilgai ir saziningai butum
daves kiek ilgesne garantija, bet kadangi rizikavai ir zinojai apie tikimybe
didele kad gali pareit, specialiai davei tik 3-4d. "prasitestavimui"