Tema: Re: OFF: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2013-10-01 21:33:53
IMHO, kiekvienas bankas vidinius pav. padaro iskarto.
Seip visi tie bankai piderastiniai, tiesiog, nori nenori,
reikia kazkokio banko paslaugu, tai ir renkiesi kazkury.
Dar turejau nordeja. Tai ble, kai fliukijoj nei vienoj pardej
negalejau atsiskaityti jokiom ju kortelem, tai uzdariau savo
ir imones saskaitas gryzes. Bankomate, kur gryninmas keliasdesimt
litu, kortele veikia, pardej atrodziau kaip zulikas.