Tema: Re: OFF: Atsargiai - pardavėjas Veritus apgavikas
Autorius: Kesha
Data: 2013-10-02 15:29:53

> Nusipezat su Nerijus iki negaliu.

teorija yra teorija, bet praktika kažkodėl ne tokia graži

> 1. Į užsienį patartina vežtis "nuo seno" priimtinas korteles kaip VISA ir
> pan. Kainuoja kapeikas jų išlaikymas, o ir gauni draudimą jei šiaip keliauji.

koks skirtumas, jei nepraeis autorizacija iš banko pusės ar ten bus
electron ar classic, vistiek bus šnipštas

> 2. Pinigų 16x nereikia, užtenka, kad būtų bent minimalus kreditas extra
> etveju (manau 1000lt yra daugiau nei pakankama kasdieniams extra reikalams).
>
> Aš asmeniškai taip ir darau. Jei kur važiuoji imi vieną kortelę paprastą (tą
> pačią electron), extra atvejui įsidedi VISA, kurioj guli tie patys vargani
> kredito 1000lt, na ir gal šiek tiek grynų, jei koks šikinykas mokamas ar
> taksas.

nu turi viena electroną, kitą classic'ą, o pyst praeina tik
mastercardas... o tu kaip tyčia jo neturi...
nereikia ir užsienių, kiek kartų buvę prekybcentriuose, praskanuoja
žmonės krūva vežimų prekių, o kortelės neveikia, reikia tada bėgti prie
durų link bankomato ir gryninti

> Vienžo nereikia iš oro daryt problemų.

nieks nedaro iš oro problemų, bet kai sistema veikia, viskas gražu,
tačiau užtenka vieną kart užsiraut ir tiek nervų prigadina, kad kaip
šaukštas deguto į medaus bačką.

> Aišku užpisa, jei bankas sako, kad turi veikt, o neveikia, nu bet...nebūkit
> naivuoliai.

tai mes ir ne naivuoliai, bet prieš vėja nepapūsi, bus dar įdomiau kai
visiems užčipuos užpakalius kada nors, ir neteisingai pirstelėjęs,
negalėsi į tą patį tuliką nueit, nes nepraeis autorizacijos užpakalis,
o cash'as bus senovės istorijos prisiminimas, ir beliks varyt į kelnes,
prisiminant antiką... :P