Tema: Re: Namas ar butas? Negaliu nuspresti.
Autorius: Gedas B
Data: 2009-05-28 15:59:40
Buva atvaziave I lietuva mano bosas su zmona (abu lenkai is varsuvos), ir
vaziavo su masina per trakus, lentvari... Sustodavo pakeles kioskuose ir
parduotuvese ko nors nusipirkt...
As jam sakiau kad cia rajone visi lenkiskai moka ypac kaimieciai....

Tai sake kad gal jie taip galvoja kad moka, o is tikro nei velnio jie
lenkiskai nemoka ir sneka kazkokias nesamones...:)