Tema: Re: Namas ar butas? Negaliu nuspresti.
Autorius: tijūnas
Data: 2009-05-27 13:46:20
turejom panasu varianta... ypac smagu budavo vasara/pavasari/rudeni, kai
atrodo kad jau daugmaz viska padarei, tik viena beda... jau sekmadienio
vakaras... :)

dar vienas namo privalumas, apie kuri neradau pamineta - galma laikyti
didziuli suni, arba ne, galima laikyti 20 didziuliu sunu! :)
pusmeti gyvenu name (is 30+ metu praleistu bute) ir bent jau man yra gausi
atgaiva iseit vakare prasibegt su jaunaja vilkiuke :)