Tema: Re: Namas ar butas? Negaliu nuspresti.
Autorius: RimasRP <rimasrp @ dtiltas.lt>
Data: 2009-05-27 10:01:34
irgi pritariu 100proc
minusai pliusai susideda į vaikus.
Jei yra vaikų daugiau rupesčių. Važinėjimo ir pan, bet vaikai užauga ir išeina, o namas ir žemė lieka.
Kas link namo tai šildaisi kada nori ir kiek nori.
jei blogai su pinigais gali šildyti tik vieną kambarį ir jame gyventi(turiu pavyzdžių, kad taip gyveno 10metu)
Šildymo sezonas atidaromas pagal tavo poreikius o ne tada kai komunalininkai nusprendžia kad jau šalta.
Žiemą už 80kv monolitiniame name esantį buta su visais patarnavimais moki 1000lt
Namo šildymas malkomis išeina žymiai pigiau, aišku turi dirbt kuriku,
bet galima pasidaryti sistemą malkos-elektra. Šildymas pabrangsta bet kuriku gali dirbt tik savaitgaliais.
Daugiabutyje labiausiai knisa kaimynai, jau 7 vakaro nelabai gali vinies ikalt nes per radiatorius barbena, tipo triukšmauji.
Jei yra galimybe, tai tik namas nors ir už 100km.