Tema: Re: Namas ar butas? Negaliu nuspresti.
Autorius: MinVodai
Data: 2009-05-27 07:42:35
patirtis menka, bet..
neseniai isikeliau i nama, visa vaikyste, jaunyste, paauglyste ir t.t.
praleidau daugiabuciuose. Vienu zodziu, asfalto vaikis :)
staciausi nama (zinoma ne savo rankomis), tokios pat abejones buvo ir man..
ar sugebesiu, ar susitvarkysiu, visi 4 kampai ant seimininko peciu, nera
butu ukio ar dar kazkaip vadinamu istaigu.
Nesakau, kad dabar name guleti vakarais galiu prie TV istisas dienas, bet...
patinka. reiktu dabar rinktis - drasiai pasisakau uz sava nama.
ir beabejo, viskas priklauso nuo pinigu, nors dabar...  kai sildymai
brangsta...   kazin kas brangiau: ar 4 kambariu butas, ar iki galo irengtas
namas su pilnu exterjeru??  turiu omenyje prieziura ir mokesciai