Tema: Re: Namas ar butas? Negaliu nuspresti.
Autorius: Nemo
Data: 2009-05-27 10:03:46
kadangi šiuo metu gyvenu prieš 10 metų pastatytam name, tai turiu patirties,
kad žolės pjovimas 8 arų sklype, iš kurių 4 arai vejos užima po 2 valandas 2
kartus per savaitę, čia kai žolė auga kaip dabar - spačiai. realiai, tai po
darbo pasikrapštydamas gali be problemų pasiekti lygį, kai savaitgaliai bus
skirti tik malonumui.